Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 21 oktober 2009

glasögon

jag har haft glasögon väldigt länge, dock så har jag inte använt dom på hur länge som helst.. jag har haft ont i huvudet lite till och från i ett par dagar så jag tänkte att jag skulle testa mina gamla och se om huvudvärken släppte, och såklart efter en stund blev det bättre, så nu har jag mina glasögon på när jag sitter vid tv:n och datorn..

jag ska fixa nya glasögon så att jag vågar visa mig i dom, för dom jag har nu är inte snygga alls, jag skrattar när jag kollar på mig själv i spegeln med glasögonen på :p

nu ska jag köra lite rehab övningar sen blir det duschen. efter det väntas godis till bonde söker fru :)

imorgon ska jag åka till badhuset vid åtta och köra min rehab i vattnet, underbart! =)

Inga kommentarer: