Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 14 oktober 2009

en längtar dag

bion igår var riktigt, riktigt bra! Nu väntar jag med spänning tills att del 3 kommer på bio :) igår köpte jag även ett rabattkort på bio, så nu får jag gå på bio billigare =)

ikväll ska jag, min bror, pappa och farmor ut och äta, vet inte vart vi ska än, det får vi se sen =)

idag längtar jag jätte mycket tillbaka till fotbollen.. jag menar förut tränade jag fotboll 3 gånger i veckan och spelade 1-2 matcher.. det är klart att det känns att man inte kan spela nu, det är jobbigt.. riktigt jävla jobbigt. men nu ska jag fokusera på min rehab, för den är lång. mitt mål har hela tiden varit att kunna spela höstsäsongen 2010, och det är fortfarande mitt mål, nu ser jag framåt :)


snygg väst jag har på mig ;)

Inga kommentarer: