Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 15 september 2009

om en vecka så

om en vecka opereras jag, jag längtar men samtidigt är jag väldigt nervös, men det blir nog bra skulle jag tro :) på torsdag ska jag ringa sjukhuset och få veta vilken tid jag ska opereras, jag hoppas att jag får en tid på morgonen eftersom att man inte får äta något efter kl 24:00 kvällen innan.

nu ska jag fixa iordning håret sen röra mig in mot stan.

hmm, vad händer ikväll.. förmodlingen ska jag köra lite balans, se på idol och andra avenyn, blir en kanon kväll det :)


på fredag blir det party med brudarna, men jag ska festa nyktert för första gången ;) eftersom att på fredag är det bara fyra dagar kvar till operation så vill jag ta det väldigt lungt :)

Inga kommentarer: