Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 21 september 2009

imorgon är det operation

jäklar vad nervös jag är, vet inte vad jag ska göra för att inte vara så nervös, jag tror att jag ska ta mig en promenad ner till färjestad med musik i öronen och hämta min cykel, försöka att rensa tankarna lite, försöka att tänka på något annat.. men hur lätt är det, man har väntat så länge på operationsdagen, och imorgon är det dagen här, jag är riktigt nervös. idag är det ett halv år sen mitt korsband gick av, och imorgon vid den här tiden är jag påväg in till sjukhuset för att få ett nytt korsband. ett nytt korsband som görs av min hamstringsena.

kryckorna är iallafall redo för att åka till sjukhuset imorgon, dom står redan i hallen vid ytterdörren.

nu ska jag göra mig iordning och gå ner till färjestad, kan vara skönt med en promenad faktiskt :)

Inga kommentarer: