Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 28 september 2009

idag var jag hos sjukgymnasten

idag var jag som sagt till sjukgymnasten, hon tyckte att mitt knä såg bra ut och det var inte så svullet, mycket bra! jag kunde böja benet upp till 80 grader och det är bra antar jag :)

ont i knät, eller benet kanske man ska säga, blodet "lossnar" eller vad man ska säga, och det känns vill jag lova. men nu har jag inte lika ont som igår kväll och imorse iaf, så jag hoppas att det har vänt nu! :)

resten av dagen blir lugn, väntar på att robin ska komma hit :)
på onsdag kommer ida, min bästa vän hit och håller mig sällskap. och med tanke på att jag inte kan göra så mycket mer än att ligga i soffan så ska vi kika på filmer och äta gott :)


Jag och Ida, Min Bästa Vän.

Inga kommentarer: