Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 3 september 2009

idag ska jag klippa mig

igår var jag som sagt hem till camilla och käkade tacos, riktigt mysigt! :) fick en present av camilla, så snäll är hon. ja fick en sån där som man masserar sitt huvud med, kommer inte ihåg vad det heter, men en sån fick jag iaf, TACK CAMILLA! :)

idag ska jag till klippa mig, sen till sats och ikväll ska jag kika på våran fotbollsträning :)

jag räknar ner dagarna tills operationen, nu är det 19 dagar kvar. jag är nervös, riktigt nervös. jag undrar hur ont jag kommer att ha efter operationen, men en sak vet jag och det är att det kommer att vara värt precis allt, jag kommer ju att få spela fotboll igen! :)

nu ska jag packa väskan med träningskläder :)


Inga kommentarer: