Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 25 september 2009

chips och dipp med camilla idag

idag har jag vart hos camilla och ätit chips och dipp, mums det är så gott :)

resten av dagen har varit väldigt lugn, ligger i soffan och väntar på robin nu :)

mitt knä ser förövrigt väldigt bra ut, och just nu gör det inte sådär jätte ont. det värsta är när jag ska sova, måste ligga på ryggen ju så att inte knät vrids osv, och jag kan verkligen inte sova på ryggen, jag vaknar hela tiden, och stackars robin då, han väcker jag hela tiden när jag måste ha ny is till knät, och varje gång jag vaknar väcker jag honom och frågar vad klockan är, min älskling är bäst!

snart fyller farmor år, så måste till stan någon dag och fixa paket men jag har inte en aning om vad jag ska köpa.. men det löser sig :)

Inga kommentarer: