Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 30 september 2009

att vara stark

kryckor, ja dom är jätte bra, men det är inte alls roligt att gå med dom hela tiden, jag kan inte ens hämta ett glasvatten själv och bära in till vardagsrummet eftersom att jag inte kan gå utan kryckorna.. men så är det väl, jag ska inte klaga, verkligen inte. för jag kommer att kunna spela fotboll igen, det är lycka!

igår fick jag min kamera, jag är nöjd med den, så nu ska det tas massa kort =)

just nu sitter jag och väntar på att ida ska ringa, annars gör jag inte så mycket..

Att vara stark är inte Att aldrig falla Att alltid veta Att alltid kunna
Att vara stark är inte Att alltid orka skratta Att hoppa högst eller vilja mest
Att vara stark är inte Att lyfta tyngst Att komma längst eller att alltid lyckas
Att vara stark är Att leva livet som det är Att acceptera dess kraft och ta del av den
Att falla till botten Slå sig hårt Och alltid komma igen
Att vara stark är Att våga hoppas när ens tro är som svagast
Att vara stark är Att se ljus i mörkret Och alltid kämpa för att nå dit

Inga kommentarer: