Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 25 augusti 2009

tänker tillbaka

nu sitter jag här och lyssnar på musik, på låtar som väcker minnen. OM jag längtar tillbaka till studenten alltså.. helt galet hur fast man kan vara i just en dag.. den bästa dan i mitt liv. jag längtar tillbaka, jag vill uppleva den känslan igen, känslan av att vara klar med skolan, att springa ut från tingvalla gymnasiet på den röda mattan, ner för trappen och ut mot torget. på torget där det står sjukt mycket folk, folk som alla väntar på oss som tar studenten. men framför allt att få springa över hela torget och visa sin glädje för familjen, vännerna, ja alla som ville vara med och dela min glädje den dagen.

att åka på lastbilsflak genom stan, åka runt och verkligen visa för alla hur jävla glad man är. stå på flaket och sjunga/skrika.. jag vill verkligen tillbaka.

student 09, bästa dagen i mitt liv.






Inga kommentarer: