Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 14 augusti 2009

mitt knä knakade

igår på träningen, sista övningen som jag kunde vara med på innan det skulle bli spel så bara knakade det i knät.. jag tänkte inte mer på det eftersom att det blir så ibland och det brukar gå över väldigt fort.. jag tog is på efter träningen, precis som jag brukar göra.. men imorse när jag vaknade.. jag vet inte vad jag ska säga men ont gjorde det, det var stelt, känns svullet fast att det inte är svullet, och det gör ont när jag böjer knät.. frågan är vad fan som hände!?

hmms, det kommer jag nog aldrig att få veta men jag försöker iaf att få tag i sjukgymnasten för att få någon som kan kolla på knät och pappa ska ringa sjukhuset sen igen för att kolla om operationstid och en eventuell magnetröntgen..

nu ska jag inte sitta och vara orolig för knät, för jag vet att det kommer att gå över inom de närmsta dagarna iaf, men när man vet att något i knät är trasigt så blir jag extra rädd när det blir något med knät.. jag menar, jag vet ju att knät är trasigt... främre korsbandet är ju av förtusan..

Inga kommentarer: