Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 13 augusti 2009

jag är dålig på att uppdatera

förlåt för en riktigt dålig uppdatering, men jag har inte riktigt haft tid att sitta vid datorn.. känns som att det ända jag gör är att jobba, träna, äta och sova men så är det inte riktigt men nästan :p

idag är jag iaf ledig så idag är det sats som gäller, ska försöka att få med mig camilla. ska ringa och väcka henne snart tänkte jag :)

efter sats så ska jag, pappa och min bror hem till farmor och äta, MUMS! :)

och ikväll är det fotbollsträning som gäller, wihoooo. för övrigt så känns mitt knä väldigt bra så det känns lite konstigt att man sitter och väntar på operationstid. men så är det, jag får inte gå för fullt på träningarna så jag hoppas på operationstid snart. jag är väldigt nervös inför operationen, det kan ju bero på att jag aldrig har opererat mig.. hur som helst så försöker jag att se framåt, mot 2010 då jag förmodligen ska kunna spela fotboll igen.

Inga kommentarer: