Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 27 augusti 2009

22 september

just nu sitter jag här och gör absolut ingenting, ska snart cykla ner till ip för att kika på träningen :) hoppas att det inte börjar regna bara för det är sjukt tråkigt att stå i regnet och kolla, kallt blir det också :p

idag fick jag ett mycket efterlängtat brev på posten, vilken lättnad, men jäklar vad nervös jag är! brevet innehöll med andra ord papper från sjukhuset, 22 september opereras jag och ett nytt korsband görs av min hamstringsena. efter operationen är det kryckor som gäller, vet inte hur länge med ortopeden trodde att jag skulle gå med kryckor i en månad. men jag har ju lärt mig att gå på kryckor nu, gick ju med kryckor en månad när jag blev skadad. men det är värt precis allt. nu har jag ett mål att sträva efter. JAG KLARAR DET HÄR, JAG SKA SPELA FOTBOLL IGEN!

nu ska jag cykla ner till ip :)

Inga kommentarer: