Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 17 juli 2009

jag vill dricka paraply drinkar.

ååh vad jag vill åka utomlands nu, ligga på stranden hela dagen och dricka drinkar och sen festa hela natten, jag vill NU! tur att jag kan se framåt lite för jag och ida har ju våra planer på att dra iväg, får se om det blir i höst eller till våren kanske blir bättre.. vi får se, två veckor har vi tänkt iaf :)

just nu äter jag toast och dricker oboý, idag jobbar jag 09-18. sen när jag kommer hem så hoppas jag på att min mobil har kommit, var och hämtade ut ett paket igår och trodde givetvis att det var allas mobiler där i, alltså min, min brors och mammas.. men icke, det var bara min brors där i.. så jag hoppas att min kommer idag, jag hoppas :)


idag åker världens bästa pappa till mallorca, jag kommer saknar han jätte mycket ju. ( och nej, jag är inte alls avundsjuk på att han ska åka till värmen, nej inte alls :p ), men han värd sol, bad och värme, han är värd det bästa! :)

Inga kommentarer: