Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 13 juli 2009

jag har haft en kanon helg!

i fredags kom sandra hit på morgonen så vi la oss och sov ett tag :) på kvällen tog vi fram kickboardarna (år och dar sen man åkte på dom). iaf så åkte vi kickboard hem till camilla, var där ett tag. pratade mest och kollde på tv :) sen var det kickboard hem :D

i lördags så träffade vi pappa och farmor, pappa bjöd på pizza, och jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv när jag ätit pizza. pappa hade halva pizzan kvar och lyckades lägga handen på kartongen så att pizzan flög och landade i knät på pappa, alltså allt klet på pizzan kom i knät och på hans vita tröja, jävlar vad vi skrattade! :)

senare på kvällen träffade vi robin, alex, jocke och erica för att några av oss ville bada, efter det åkte jag, robin, sandra och alex hem till mig. mitt i natten så gick vi ut i spöregnet och gick :) sen sov alla kvar här :D

i söndags cyklade jag och sandra och hälsade på camilla igen, sen åkte sandra hem och jag åkte till farmor en stund där robin hämtade mig så åkte vi hem och bara tog det lungt, väldigt bra helg måste jag säga! :)
magnus uggla och björn borg :)

Inga kommentarer: