Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 21 juli 2009

jag är klantig

båda träningspassen igår gick super bra, inte alls ont i knät förns igår kväll när jag verkligen klantade till det.. ramlade i trappen och slog i mitt skadade knä ganska rejält.. men la på is och lindade det rätt fort så jag tror att det är lungt, känns inte som att något mer gått sönder iaf.. gör ont bara, men jag har haft så mycket ondare i knät så det går inte ens att förklara..

idag blir det lungt, vi har träning ikväll med laget så får se om det funkar med knät att springa, annars blir jag publik idag..

hoppas på att min mobil kommer idag iaf! :)

fick precis ett sms om att mitt paket har kommit så jag hoppas att det är paketet med mobilen i :D


jag har lärt mig att livet inte alltid är enkelt, alla har med och motgångar. det handlar om att man ska kunna hantera olika situationer, man blir stark av allt man går igenom.

Inga kommentarer: