Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 2 juli 2009

igår var jag på sjukhuset för att träffa ortopeden

ja, igår var det dags för att träffa ortopeden igen, det är även han som ska operera mig och det känns riktigt bra, han visste verkligen vad han pratade om så jag är inte orolig! :)

tydligen så var mitt korsband väldigt skadat, så även om jag inte skulle spela mer fotboll rekomenderades operation pga att mitt knä hade fått en sån smäll att korsbandet var väldigt trasigt, och mitt knä glappar väldigt mycket. nu är det inget som jag behöver fundera på eftersom att jag har gjort mitt val och mitt val är enkelt: jag ska spela fotboll igen!

ortopeden tyckte att jag hade skött min rehab väldigt bra, och det är väldigt positivt :)

troligtvis blir operationen i september, och jag är väldigt förväntansfull.

Inga kommentarer: