Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 24 maj 2009

vinst

vart nere på IP och kollat på match som sagt och det blev vinst, gött gött! När jag och Sickan cyklade hem började det självklart att regna, blöt som katten var jag när jag kom hem :p

nej nu måste jag sätta igång med allt pluggande och hoppas på att Robin ringer snart och att han kommer hit och sover med mig :)

Och imorgon börjar jag mitt liv som en pluggande anka 24 timmar om dygnet. ja, det är ett måste! ska även till syon imorgon och prata lite och se hur man kan lösa det eftersom att jag ska läsa upp två betyg till hösten. Jag hoppas även på jobb någonstans till hösten så att jag kan kombinera skola och jobb. för jag tror att jag kommer få plugga mycket hemifrån.

Jag behöver ju inte läsa upp betygen men jag känner att jag vill det, annars kommer jag bara att ångra mig när jag blir äldre. men jag säger då det, Sköt er i skolan från början så blir det inte såhär stressigt och man slipper gå ett halvår extra om man sköter sig från början!

Nu är det tid för att börja plugga. Hmm, vad ska jag börja med? Jag rättar felen i projekt rapporten och sen fixar jag religions läxan? Ja så får det bli :)

Inga kommentarer: