Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 15 maj 2009

sanningen bakom mitt falska leende

åh, jag är trött på att låtsas vara glad hela tiden.. visst är jag glad över vilka fantastiskt bra vänner jag har, jag är hur glad som helst att jag har min robin och min underbara familj. men jag är helt nedknäckt känns det som.. är det inte det ena så är det nått annat typ.

mitt knä hade jag sjukt ont i ett tag, men smärtan är borta nu, och jag var tillräckligt stabil i knät nu till att få börja springa. och vad händer då? jo, jag blir sjuk.. har vart till sjukhuset och tagit massa prover men de vet inte vad det är än.. mamma ringde sjukhuset förut och de sa att det är inte halsfluss och inte streptokoker, men något virus har jag i kroppen.. de hade inte fått alla provsvar än så vi skulle ringa tillbaka på onsdag. jag ber till min gud att det INTE är körtelfeber!

nej nu ska jag vara positiv istället, det kan ju vara något annat som går över fort, typ jätte snart! jag hoppas, jag hoppas, jag hoppas!

Inga kommentarer: