Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 3 maj 2009

nu blir jag snart galen

ja det är det minsta man kan säga, jag blir galen, jag vill spela fotboll nu. Jag har inte spelat fotboll sen jag skadade knät den 21 mars.. jag som är van att träna nästan varje dag, man har lixom byggt upp sitt liv runt fotbollen och det kan förändras så fort allting. Jag sprang mot bollen i kamp med en motspelare och 5 sekunder senare har allt förändrats, jag kände hur hela knät och benet vred sig och jag hörde hur det knakade.. det var riktigt äckligt. man hann tänka så mycket under tiden som man låg på planen och grinade och skrek..

det ända som finns i mina tankar nu är rehablitering, kolla på när laget tränar och spelar matcher, och massa rehablitering igen! JAG SKA TILLBAKA.

fotboll är det bästa jag vet och om ett år så spelar jag fotboll igen! <3

Inga kommentarer: