Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 19 maj 2009

nedräkning!

NEDRÄKNING med stora bokstäver, 23 dagar kvar! woohooo, snart är det 11 juni :)

ikväll kommer björns mamma hit för att kolla om hon kan hjälpa mig med att sy in min studentklänning, annars skulle hon kolla med sin kompis om hon kan fixa det. min studentklänning är lite förstor, men jag ville så gärna ha den, så det här ska fixas :)

onsdag, torsdag och fredag så är det ingen skola, vilket jag tycker är så sjukt gött. dock så ska jag plugga en hel del, men skönt att vara hemma och plugga istället för att sitta i skolan tycker jag!

på måndag så ska jag träffa frisören som ska fixa min frisyr till balen :) nu känns det verkligen hur mycket det närmar sig. man börjar sy in studentklänning och väljer balfrisyr. det är verkligen en härlig känsla! :)

nu ska jag städa rummet sen plugga! :)

Inga kommentarer: