Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 22 maj 2009

Kåvepenin!

imorse när robin väckte mig så var jag sjukt trött, var länge sen jag var så trött på morgonen. tillslut gick jag upp och gjorde mig iordning så åkte jag och mamma iväg och nålade in studentklänningen hemma hos en som ska sy in den åt mig :)

efter det var det sjukhuset som stod på listan för att göra ett nytt halsprov och jag fick mer Kåvepenin som jag ska äta i 10 dagar nu. det jag fick förra gången skulle jag äta i 5 dagar och det var troligtvis en för kort period så nu ska jag äta det i 10 dagar och efter det är troligtvis min hals bra, hoppas hoppas!

resten av dagen blir lugn, måste ju plugga en hel del faktiskt, betygen sätts på torsdag så plugga är ett måste faktiskt. ska även städa mitt rum ordentligt ikväll, det behövs verkligen!

Inga kommentarer: