Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 12 maj 2009

30 dagar kvar till studenten

idag är det 30 dagar kvar till studenten, nedräkningen till studenten har verkligen börjat. det första jag tänker varje morgon när jag vaknar är att nu är det en mindre dag kvar till studenten. fatta, snart är det min tur att få springa ut från tingvallagymnaset och skrika att jag har tagit studenten, åka flak, sjunga och skrika med klassen, WOOHOOO fan vad skoj! :D

tråkigt nog så är jag sjuk just nu, så jag hoppas att jag blir frisk snart för jag borde vara i skolan 24 timmar om dygnet just nu och plugga stenhårt. men jag hoppas att jag orkar gå till skolan imorgon trots att jag inte mår så bra, men jag måste verkligen iväg och plugga!

resten av dagen ska jag bara vila, försöka att få i mig mer mat och kolla på tv.

Ida är bäst, woho för det är så! :)<3

Inga kommentarer: