Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 14 maj 2009

24 timmar, åka på lastbilsflak!

tjooohooo, 28 dagar kvar till studenten!! nu närmar det sig verkligen, snart är verkligen den underbara dagen här. 11 juni 2009, hur länge har man inte längtat efter den dagen lixom? :)

snart ska jag åka iväg till skolan och vara duktig igen, elr igen och igen, jag är aldrig duktig men det låter bra att skriva att jag ska vara duktig :) börjar med bild och det är alltid härligt! :)

måste verkligen säga att Ida, hon är klockren! igår snubblade jag i mitt i city, alltså jag gjorde ingen wurpa precis och trilla på röven, utan bara snubblade till. det var ingen som såg det.. trodde jag.. Ida började ju skrika "AAAAAH, knät!" och sen blev det asgarv som så många andra gånger när vi är ute och hittar på bus :) jag har alltid lika skoj med Ida, hon är bäst helt enkelt! :)


ska bjuda på en bild ifrån gårdagens träning, Julia som är mästerfotografen ;D

Inga kommentarer: