Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 16 april 2009

påsklovet är snart slut

mitt påsklov har spenderats på bästa sett med vänner, robin och kikat fotboll och även en hel del rehab!

idag var jag hos farmor och putsade rutorna på den inglasade balkongen, och jag lyckades faktiskt rätt bra för att vara första gången tycker jag, så nu är jag nog anställd fönster putsare! :)

imorgon blir det utgång med brudarna, var riktigt länge sen jag var ute. först så var jag ju sjuk i två veckor och sen har jag gått på kryckor i tre veckor men nu kan jag gå ganska normalt utan kryckorna så det är bra :)

hoppas på att få tag på sjukgymnasten och ordopeden snart så att jag kan få mer hjälp så att jag kommer fortare tillbaka och kan börja spela fotboll inom ett år igen!

Inga kommentarer: