Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 10 april 2009

påsklov

och ett väldigt efter längtat påsklov! :) ska bli riktigt gött att inte behöva ställa någon klocka för att gå upp tidigt på morgonen :)

i onsdags var jag på sjukhuset och kollade knät igen och det visade sig vara en främre korsbandsskada, smällen hade även gett det inre ledbandet en riktig smäll.. så nu vill jag att det ska bli tisdag fort så att vi kan ringa till ortopeden igen osv och kolla upp lite grejer..

idag ska vi iväg på påskmiddag och senare kommer världens bästa sandra hit! :D

Bra start på påsklovet med min bästaste vän :)


trots att jag har gråtit varenda dag sen jag fick beskedet om knät så ska jag vara stark. jag kommer att spela fotboll igen! det känns bara så jobbigt nu när jag inte kan träna, men jag får se framåt istället, det kommer bättre tider, när jag spelar fotboll igen :)

Inga kommentarer: