Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 4 april 2009

nu var det ett tag sen

ja det var ett tag sen jag skrev här i bloggen, jag har helt enkelt haft annat för mig. Min absolut bästa vän har bott hos mig hela veckan och det har vart sjukt skoj som alltid.

nu är iaf knät bättre, eller bättre och bättre, jag har inte lika ont längre. På onsdag ska jag till sjukhuset och kolla knät igen och jag hoppas att dom kan ge svar på vad det verkligen är med knät.

idag var jag med mamma till bergvik och vi gick in på resia och hämtade lite kataloger om utlandsresor, för jag vill verkligen åka utomlands med brudarna!!

har även roat mig med att städa mitt rum och gjort om lite, alltid roligt med lite nytt :) resten av kvällen blir nog lugn för imorgon är det svenska cupen som gäller, jag ska självklart inte spela men ska med och heja, vi möter ulvåker :)

Inga kommentarer: