Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 30 april 2009

min kväll ska bli kanon

nu har jag precis duschat så snart ska jag börja platta håret osv. det är så segt att platta håret, det är verkligen inte roligt men nästan ett måste för mig när jag ska ut ;D känner på mig att det kommer bli en kanon rolig kväll och det är super bra det!

ska iväg på fotbollsteori och sen ska jag möta ida i stan halv åtta och då ska vi käka pizza, MUMS FÖR DET! efter att vi ätit pizza så får vi se vart vi tar vägen, vi har lite planer så vi får se vad det blir, kommer säkert att bli en kanon kväll hur som helst! :)

nu ska jag byta om och platta håret, får se om jag skriver nått mer idag. börjar få lite bråttom också, hoppas att alla får en kanon bra kväll!

Inga kommentarer: