Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 19 mars 2009

jag vill ha sommar nu

nu har jag suttit här ett bra tag och verkligen insett hur mycket jag längtar till studenten och sommaren. så mycket så att jag var tvungen att prova studentmössan och armbandet igen! fatta vad glad jag kommer att vara den dagen som jag tar studenten, när jag springer ut mot torget tillsammans med alla andra glada studenter, lycka!

jag längtar mer och mer till alla sena party kvällar/nätter i sommar, och alla grillfester, jag längtar så sjukt mycket!!

idag är det 49 skoldagar kvar till studenten och det är inte så jätte länge ändå, tiden fram till studenten kommer att gå så fort nu tror jag :D

nu ska jag duscha, får se om jag kanske skriver nått mer skoj sen :)

Inga kommentarer: