Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 2 mars 2009

imorgon är det tisdag..

och snart är det fredag igen och jag ser redan fram emot helgens bravader, det nalkas festande då eftersom att johanna fyller år på torsdag så blir det arena på fredag för att fira våran vän som blir 19 ! :D

ååh vad jag längtar till sommaren, snart borde faktiskt våren vara påväg, det är ju trotsallt mars nu så det ska väl inte dröja allt för länge tills att det kommer lite vår värme till oss! :)

sommaren kommer att bli grymt bra, har lite små planer faktiskt med mina underbara vänner. jag hoppas på att få sommarjobb på willys och att jag får jobba mycket och tjäna massa pengar. för får jag mycket pengar kan jag lova att jag drar utomlands till hösten! :)

Inga kommentarer: