Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 27 mars 2009

fredag

dagens stora tanke är vad man ska klä ut sig till imorgon? ska iväg på fest men vet tusan inte vad jag ska klä ut mig till, det är iaf tema kändis. jag har funderat lite smått på björn borg, men får se. hur snyggt är det att komma i ett par vita shorts och en vit t-shirt? :p

igår efter träningen åkte jag hem till camilla vi tog det lungt, åt mat och kollade på tv, sen blev vi så trötta så att båda somnade i soffan så jag sov kvar där.

idag har jag inte gjort sådär jätte mkt, var till stan en snabbis med camilla och malinka sen följde jag med mamma och handlade. annars har jag bara legat på soffan och käkat chips. på tal om chips, godis och dricka så är det nog något som jag måste sluta med nu när jag inte kan träna..

Inga kommentarer: