Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 6 februari 2009

min säng är efter längtad

nu ska jag snart gå upp till mitt rum och min underbara säng! och imorgon får jag sova ut ordentligt, eller klockan tio kommer sandra. men det är verkligen sovmorgon för mig, jag har gått upp vid sex varje morgon i flera veckor nu, så det ska bli skönt att kunna ställa klockan på kvart i tio imorgon! :)


jag längtar hur mycket som helst till sommaren också, jag vill att det ska bli sommar nu. på sommaren kan man vara ute hela natten i shorts och t-shirt utan att frysa, jag längtar! :D

natten till idag drömde jag en hel konstig dröm, jag drömde att jag var med barn och var jätte glad, men sen kom jag på att jag inte kunde träna fotboll på kvällen om jag var med barn så jag skickade ett sms till den som skulle bli pappan till barnet och skrev du ville inte bli pappa åt mitt barn ändå så jag gör abort. för jag vill spela fotboll. sen gjorde jag abort och åkte på träning!

helt knas hur sjukt man kan drömma egentligen :p

nu ska jag sova, god natt :)

Inga kommentarer: