Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 25 januari 2009

underbara helg!

har inte hunnit varit inne något på datorn under helgen så därför tänkte jag berätta nu vad jag gjort under helgen istället :)

i fredags så var det praktik som vanligt, efter det åkte jag hem en snabbis för att sedan åka in till stan och gå på bio med robin :) efter bion åkte robin hem och jag mötte upp sandra så vi åkte hem till mig och åt lite och kollade på tv & pratade, sen sov vi.

igår så var det cup i karlskoga varannan damernas och vi vann, riktigt underbart! :D sandra följde med mig hem och vi kollade på tv & pratade om det mesta sen sov vi.

nu har sandra nyss åkt hem för hon skulle spela innebandy match, hoppas att dom vinner! :D :D

senare ska jag iväg till sats med jenny och efter det ska jag nog hem till ellen en stund. annars blir det en lugn dag idag :)

Inga kommentarer: