Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 20 januari 2009

tur dag?

haha, jag kan bara skratta åt den här dagen, jag har knappast haft en tur dag iaf :p det började med att jag missade bussen imorse, när jag väl är framme på willys och tar upp min matlåda så har min sås runnit ut så det var sås i hela påsen, mysigt! :p när vi sen börjar jobba så trillar det ner saker så jag precis hinner flytta mig så att jag inte får det på mig.. och klockan hade inte ens hunnit bli nio då.. så jag kände redan då att det här blir nog inte den bästa dagen i mitt liv trots allt, även fast jag har skrivit det på min spegel.

gick någorlunda bra på praktiken idag trots motgångarna på morgonen :p efter praktiken åkte jag in till stan och träffade robin, vi var ute och gick lite men insåg rätt fort att både robin och jag var blöta om fötterna så vi satte oss inne på mitt i city istället.

sen var det dags för mig att dra vidare till sats för att träffa jenny och köra ett pass där, det gick väldigt bra och var riktigt skoj, men det är iof alltid skoj att träna! ;D

btw så saknar jag min bästa vän som är på äventyr med sin klass men hon kommer hem på torsdag så vi får väl prata om allt som hänt då och skratta åt våra sjukt roliga skämt. bäst är hon iaf den där sandra ;p

Inga kommentarer: