Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 9 januari 2009

sats

imorse kom jag på att det går att ta en senare buss ut till willys, grattis till mig som inte har sett det förns nu, synn att jag har gått upp onödigt tidigt i 6 veckor redan då, jag är så duktig så! :) men nu vet jag iaf att det går att ta en senare buss ut så jag får sova lite längre nu iaf :)

var och tränade på sats förut också, var iväg på nått pass, kommer dock inte ihåg vad det heter men skoj var det iaf. så det blir nog att gå på det fler gånger ;D

vet inte vad jag ska hitta på mer idag, är så trött eftersom att jag gått upp så tidigt denna vecka så det blir nog en lugn hemma kväll bara. kan vara skönt det med ibland, känns som om att det var ett tag sen! :p

Inga kommentarer: