Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

fredag 2 januari 2009

SATS

nu ska jag packa ner dusch grejer och ta bussen in mot stan för att träna på sats med bästa sandra! :) ska bli gött att träna nu efter jul och nyår med tanke på allt som man har proppat i sig. julmat hit och dit, för mkt mat, godis och dricka, och en hel del alkohol. ja nu ska jag komma igång ordentligt med det här på sats. har ju även ett nyårs löfte! :)

jag har antagligen samma nyårs löfte som de flesta andra, nyårs löftet som lyder att jag ska äta nyttigare och bättre, och framför allt träna en hel del på sats! jag vet, typ alla säger att de ska äta bättre & träna mer, men det är typ ingen som klarar det. jag ska försöka att klara det faktiskt.. fast att jag vet att det är svårt så vet jag ju även att jag kommer att må mycket bättre om jag äter rätt & tränar mera! :)

Inga kommentarer: