Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 4 januari 2009

på onsdag

på onsdag börjar praktiken igen, praktiken som jag har på willys. och om jag säger såhär så är jag mycket hellre på willys än att sitta i skolan och plugga!! det ända jobbiga med praktiken är att jag måste gå upp vid 06 och det är inte min grej för jag är inte morgonpigg..

iaf så ser det ut som att jag och jenny kommer att köra en hel del på sats till veckan, och det ska bli grymt gött :) imorgon är det fotbollsträning också, mums för det! :)

känns som om att jullovet har gått hur fort som helst.. och jag har haft fullt upp typ varje dag tror jag. man kan säga att jag verkligen tog vara på tiden av mitt sista jullov, för så är det, detta var mitt sista jullov eftersom att jag tar studenten i sommar. och hur gött är inte det då? jo det är underbart! :D

Inga kommentarer: