Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 13 januari 2009

musik är bra för mig

så sant som det är sagt "musik är bra för mig" det är det verkligen, man blir glad av glada låtar, man tänker på bra saker då, det gör mig glad. som nu, just nu sitter jag och lyssnar på en låt där hon sjunger "det här ska bli den bästa dan i mitt liv" och då är det ju klart att man tänker positivt! jag funderar stark på att skriva det på min spegel i rummet för då kommer jag att se det varje morgon när jag gör i ordning mig. ja det får nog bli så, hoppas på att jag blir en positivare person utav det :) jag kommer att återkomma med resultat av det, om man blir gladare av den meningen på morgonen :D

var hemma från willys idag med, har fortfarande ont i nacken men imorgon måste jag gå iväg och jobba igen för jag kan inte vara borta hur mycket som helst.

det här ska bli den bästa dan i mitt liv!!

Inga kommentarer: