Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

lördag 31 januari 2009

jag ska sova snart

jag är trött, riktigt trött så sova blir väldigt snart för min del. man blir så trött efter en heldag med fotboll, men jag älskar´t! :D

imorgon blir det sats med jenny annars har jag inte en aning om vad jag ska göra. eller jo, jag vet att jag ska sova länge imorgon bitti iaf. imorgon kan jag gå upp när jag vill, utan att ha ställt någon klocka! :p

nu är det bara en vecka kvar på willys också, jag kommer verkligen att sakna det. man kan säga att vi kommer tillbaka till verkligheten, till skolan med en massa plugg. och jag har lite mer plugg än alla andra. bara för att jag inte skötte mig i ettan och tvåan, det är skiten som jag får ta nu istället. så jag vill säga till alla som inte sköter sig i skolan nu, gör det! jag lovar, ni kommer att ångra er sen annars.. ni vill väl inte ha lika mycket plugg att ta ikapp som jag har? :p

nee, godnatt nu asså, jag är trött!

Inga kommentarer: