Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 30 december 2008

stan!

nu har jag precis kommit hem från stan, var där en stund men hittade inget. blev inte att jag tränade på sats imorse heller, mådde inte så bra så jag vilade istället, men nu mår jag prima så jag ska nog dra iväg till sats senare om camilla och emelie ska dit :)
snart ska jag slänga i mig lite mat och ringa camilla och kolla hur det blir, hoppas att dom ska till sats, för nu är jag riktigt sugen på att träna ;D

imorgon är det nyår, då smäller det brudar! år 2008 har gått så sjukt fort känns det som, men jag längtar verkligen till 2009, finns så mycket roligt som händer då! :)

sen kommer jag garanterat att få en skyhög telefon räkning denna gång, det får jag alltid på december räkningen, men det är ju för att det är jul och nyår då så man ringer ju och smsar typ alla! :)

nu är det nog dags att äta skulle jag tro. men jag hoppas att alla får en kanon dag imorgon, glöm nu inte att skåla in det nya året! ;)

Inga kommentarer: