Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 4 december 2008

lite ledsen faktiskt

ja för det är jag, för imorgon är det sista dagen på willys, jag har haft jätte skoj under alla fem veckor som jag vart där, som tur är så fortsätter min praktik på willys efter jul så det är ju inte så farligt ändå. men jag trodde verkligen inte att man kunde ha så roligt och trevligt som jag faktiskt har haft det på willys, riktigt bra praktikplats måste jag säga! :)

så på måndag blir det skola igen, fast kommer ändå inte att ha vanliga lektioner så det är riktigt skönt, vi ska ha hälsoveckor i 2 veckor och sen är det jullov! och hur underbart är inte det då? :) joo riktigt underbart!!

och på lördag så ska vi spela hockey med fotbollen, det ska bli riktigt skoj faktiskt, för några år sen var jag lite inne på att börja spela hockey, lite vid sidan av fotbollen bara för skojs skull, men tänkte att jag nog inte skulle hinna med det. sen är jag säkert skit dålig på hockey också det vet jag ju inte än, det märks på lördag. men ska iaf bli skoj att spela med hockey utrustning och allt :)

ikväll händer det inte så mkt mer än att jag faktiskt ska gå upp till mitt rum och sova så att jag är riktigt utvilad och pigg för min sista dag på willys för ett tag :)

Inga kommentarer: