Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

söndag 21 december 2008

jag är pigg

idag vaknade jag vid halv tio, och då har man sovit länge enligt mig, kanske för att jag annars brukar vakna vid åtta på helgerna :p men det var gött att sova lite längre idag. idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska nog åka till farmor om en stund och senare ska vi spela intern match med fotbollen, annars har jag inte en aning vad jag ska hitta på.

juste igår försvann alla mina bilder sen i somras, vet inte hur men dom är borta iaf, så nu är anna så gullig så hon skickar alla bilder hon har sen i somras när vi var ute och lite sånt, rätt roligt med sånna bilder, för på en del bilder ser man rätt skoj ut, haha! :p


nu ska jag göra mig iordning så ska jag åka till farmor om ett tag :) tjarå


Inga kommentarer: