Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 18 december 2008

imorgon får vi jullov

idag har det varit en slapp dag som många andra dagar, men började iaf med bild imorse gjorde klart en tavla som jag har hållt på med hur länge som helst men anledningen till att det tagigt så lång tid är för att våra bild lektioner är rätt slappa, man sitter mest och pratar och njuter av att det snart är jullov och ibland så jobbar man lite. men det är väldigt gött att det är så, när det är slappt i skolan så gillar till och med jag skolan :p

tränade fotboll förut oxå, och det var skoj som vanligt :)
efter träningen blev det hem och fixa lite, sen kollade jag på bonde söker fru :D

imorgon är det julavslutning och vi kommer att få jullov, ett riktigt efter längtat jullov!
direkt efter skolan imorgon blir det till sats för att träna med sandra och linda.
jag ska försöka att gå upp tidigt under jullovet och träna, kan ju vara rätt gött att komma igång tidigt på morgonen med lite träning på sats. och framförallt så ska jag väl försöka med att träna bort all julmat som jag kommer att smälla i mig under jul, och det lär ju bli mer än julmat som jag kommer att äta i massvis. jag vet ju hur jag är på jul, äter massa godis, dricker julmust, och äter julmat :)

Inga kommentarer: