Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 10 december 2008

bonde söker fru

snart ska jag kolla på bonde söker fru, och det är fasiken riktigt bra tycker jag.
igår träffade jag sandra och vi hade lika roligt som vanligt! senare på kvällen drog vi ner till ishallen för att kolla på min brors hockey match och dom vann :)
efter matchen gick vi hem till mig åt lite kvällsmat sen sov vi.

idag har jag vart i skolan och lyssnat på en föreläsning med stefan holm, sen åkte jag och ida hem till mig för att jobba lite med vårt projektarbete sen när vi skulle tillbaka till skolan ville jag helst ligga kvar hemma i soffan och halv sova och kolla på film men så blev det inte, nej för jag måste ju vara duktig i skolan nu för att kunna gå ut med någorlunda betyg iaf :p

men det är inte så långt kvar till studenten iaf, tiden går så sjukt fort nu, så snart står vi där på torget och skriker: "FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN..."

nu ska jag duscha sen kolla på bonde söker fru :)

Inga kommentarer: