Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 18 november 2008

nu blir det stan

nu är det dags för mig att göra mig klar för att åka in till stan och köpa nya inomhus fotbollsskor, får se hur det går, det tar alltid hur lång tid som helst för mig att hitta fotbollsskor och extra lång tid att hitta inomhusskor. dom inomhus skorna jag har nu är så sjukt sköna men dock så börjar dom sakta men säkert att gå sönder, min idé var då att köpa ett par lika dana men nej! dom finns inte att köpa längre.. jag som verkligen vill ha dom skorna, så idag kommer jag att vandra runt på stan hur länge som helst för att hitta ett par sköna skor! :)
men det är det värt, för fotboll är underbart!

på tal om skor så är dessa dom skönaste "vanliga" skorna jag haft :p

Inga kommentarer: