Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

onsdag 22 oktober 2008

saft

nu sitter jag här och dricker saft, borde sova nu egentligen
men som sagt, jag sover nog för lite. vet inte hur jag ska göra
för att sova mer, självklart borde jag ju gå och lägga mig tidigare
på kvällarna men på kvällarna är jag hur pigg som helst och kan
inte somna tidigare bara för att jag går och lägger mig tidigare,
nej för om jag går och lägger mig tidigare, då ligger jag bara och stör
på mig att jag inte somnar direkt och då blir jag arg så då tar det
ännu längre tid innan jag somnar. så det är väl antagligen därför jag sitter
vaken för länge på kvällarna :p men nu börjar klockan bli mkt så
nu är det väl dags att dra sig till sängen för att sova :)

imorgon kommer johanna hit innan skolan för vi ska iväg
och lyssna på något, minns inte vad det heter men tror att
det var någonting om olika yrken som dom ska prata om
så man ska gå runt i olika klassrum och lyssna.

godnatt :)

Inga kommentarer: