Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 6 oktober 2008

massa plugg

idag har vart en sån där tråkig plugg dag.
men ibland måste man, så ja det var lika bra
att ta en tråkig plugg dag idag.

så min dag idag började med skola
från 08:40 - 16:30 sen hem och gå
ut och gå en stund, tänka på lite annat än
skolan. efter min promenad så var det bara att
sätta sig med alla skolböcker och plugga.
hade en stor hög med böcker och papper
att göra, men nu är det klart!! :)

snart blir det väl att sova. är alltid så trött
under dagarna.. kanske för att jag lägger mig
försent men.. konstigt nog så är jag alltid
pigg på kvällarna :p

juste, imorgon ska jag börja med att äta lite
nyttigare. vet inte hur många gånger jag har
sagt det, men nu är det verkligen dags!
fil med banan och äpple blir till frukost :D

Inga kommentarer: