Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

tisdag 28 oktober 2008

jag borde sova

jag borde verkligen sova lite nu, jag är sjukt trött. sov typ
inget i natt. vi kollade på massa filmer och hade det mys!
blev dock dåligt med sömn inatt, så jag borde sova lite nu faktiskt.
det som höll mig vaken hela natten var mina roliga vänner
och kanske att jag tryckte i mig 1,5 liters coca-cola, jag menar
jag drack den ju för att inte somna och massa godis :)
man får ju inte missa något spännande i filmen. och på tal om spännande
en av filmerna vi såg var skräck/komedi, och fasen vad rädd jag
blev, blev så rädd att jag slog till ida, haha!

Ida: men vad gööööör duuuu!?
Jag: men vafan, jag blev ju rädd.
BÅDA: as garvar :D


tack för en trevlig kväll brudar, det här får
vi göra om snart igen =)

Inga kommentarer: