Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

torsdag 23 oktober 2008

höstlov

imorgon är det sista skoldagen innan det är dags för höstlov.
ett väldigt efter längtat höstlov, efter höstlovet blir det praktik
så nu är det inte vanlig skola på ett bra tag, vilket ska bli
väldigt gött! :) så trött på skolan så det är inte sant :p
det som gör att man faktiskt orkar plugga är ju att man
vet att det händer mycket roliga saker 2009 och det blir
ju alltid roligare om man vet att man klarade skoltiden med
minst G i alla ämnen, jag lär få kämpa hårt får att inte gå ut
med något IG, men jag ska kämpa för jag vet att jag kommer
att ångra mig senare om jag inte pluggar ordentligt nu.

ja det ska bli väldigt skönt med lov nu iaf, så
att jag skriver om lite roligare saker här i bloggen än
om skolan och plugg hit och dit, haha! :D
nu är det dags för mig att sova, är ju faktiskt skola imorgon
sen det efter längtade lovet, mums för lov :)

Inga kommentarer: