Det handlar om att kämpa och att ge allt, även i den längsta uppförsbacken.

måndag 22 september 2008

vinterjacka

imorse när jag vaknade så hade jag sten ont i ryggen
kunde knappt gå, men så är det väl när man
har en dålig rygg... tvingade iväg mig själv
till skolan, måste ju verkligen hinna med allt
pluggande. ryggen blev inte bättre under
dagen heller, istället så börjar jag bli
förkyld också, så det var ju bara att skicka
ett sms om att jag inte kunde träna idag..
Vilket betyder: skit dag för mig!

på våran långa rast så gick jag och ida
iaf iväg till stadium för att jag skulle köpa
en ny vinter jacka. kunde inte bestämma mig för
vilken jag skulle ha, så vi ringde anna, camilla
och johanna så att dom kunde hjälpa mig :D
får väl tacka mina vänner att de står ut med mig :p
hahaha! hoppas på att ryggen och förkyldningen
är bättre imorgon, vill ju inte missa träningen på onsdag!

Inga kommentarer: